Fen öğrenme ve öğretim yaklaşımları / (Kayıt no. 13032)

000 -BAŞLIK
Sabit Uzunluktaki Kontrol Alanı 01927nam a22002657a 4500
005 - EN SON İŞLEM TARİHİ ve ZAMANI
Kontrol Alanı 20210729063640.0
008 - SABİT UZUNLUKTAKİ VERİ ÖGELERİ - GENEL BİLGİ
Sabit Alan 210729b ||||| |||| 00| 0 tur d
020 ## - ISBN - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Isbn 9786057846884
037 ## - EDİNME KAYNAĞI
Note bağış
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI
Kataloglama Dili tur
041 0# - DİL KODU
Metin ya da ses kaydının dil kodu tur
049 ## - LOCAL HOLDINGS (OCLC)
Holding library MAIN
050 04 - SINIFLAMA ve YER NUMARASI
Sınıflama Numarası LB 1585
Yer Numarası F46 2019
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ
Başlık Fen öğrenme ve öğretim yaklaşımları /
Sorumluluk Bildirimi editör, Prof. Dr. Behiye Akçay.
250 ## - BASIM BİLDİRİMİ
Basım Bildirimi 1. basım : Eylül 2019
264 #1 - PRODUCTION, PUBLICATION, DISTRIBUTION, MANUFACTURE, AND COPYRIGHT NOTICE
Place of production, publication, distribution, manufacture Ankara :
Name of producer, publisher, distributor, manufacturer Nobel Akademik Yayıncılık,
Date of production, publication, distribution, manufacture, or copyright notice 2019.
300 ## - FİZİKSEL TANIMLAMA
Sayfa, Cilt vb. xiv, 446 s.:
Diğer fiziki detaylar çizimler, tablolar, fotoğraflar ;
Boyutları 24 cm.
490 1# - DİZİ BİLDİRİMİ
Dizi Bildirimi Yayın no ;
Cilt Numarası 2377.
Dizi Bildirimi Fen Bilgisi ;
Cilt Numarası No. 153.
504 ## - BİBLİYOGRAFİ NOTU
Bibliyografi Notu Kaynakçalar bölüm sonlarındadır.
520 ## - ÖZET NOTU
Özet notu Fen bilimleri eğitiminin temel amacı, araştırma-sorgulama, eleştirel düşünme, problem çözme ve karar verme becerileri gelişmiş, çevre ve dünya hakkındaki merak duygusunu hayat boyu sürdürebilen bilimsel okuryazar bireyler yetiştirmektir. Bilimsel okuryazar bireyler, bilimin ve bilimsel bilginin doğasını, temel fen kavramlarını, ilke, yasa ve kuramlarını anlayarak uygun şekillerde kullanırlar. Ayrıca bilgiye ulaşmada ve kullanmada, problemleri çözmede, fen bilimleri ile ilgili sorunlar hakkında olası riskleri, yararları ve eldeki seçenekleri dikkate alarak karar vermede ve yeni bilgi üretmede daha etkin bireylerdir. Bu amaca hizmet için hazırlanan Fen Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları kitabı, öğretmen ve öğretmen adaylarına fen bilimleri alanındaki temel kavramlar hakkında teorik bilgilerin yanında sınıf içi uygulama örnekleri de sunmaktadır. Bu kitap, zengin içeriği ile fen bilimleri öğretmenleri, öğretmen adayları ve fen bilimleri alanında çalışan akademisyenlerin ilgisini çekecektir.
650 #0 - KONU BAŞLIĞI EK GİRİŞ - KONU TERİMİ
Konusal terim veya coğrafi ad Science
Genel Alt Konu Study and teaching
700 1# - EK GİRİŞ - KİŞİ ADI
Yazar Adı (Kişi adı) Akçay, Behiye.
İlişkili Terim editor
-- author
9 (RLIN) 193379
907 ## - LOCAL DATA ELEMENT G, LDG (RLIN)
0 ANKARA VALİLİĞİ
942 ## - EK GİRİŞ ÖGELERİ (KOHA)
Sınıflama Kaynağı
Materyal Türü Kitap
Mevcut
Geri Çekilme Durumu Kayıp Durumu Sınıflandırma Kaynağı Hasarlı Durumu Kredi için değil Kalıcı Konum Mevcut Konum Kayıt Tarih Edinim Kaynağı Toplam Ödünçverme Yer Numarası Demirnaş Numarası Son Görülme Tarihi Fatura Tarihi Materyal Türü
          OSTİM Teknik Üniversitesi Merkez Kütüphane OSTİM Teknik Üniversitesi Merkez Kütüphane 29.07.2021 Bağış   LB 1585 F46 2019 C.1 206276 29.07.2021 29.07.2021 Kitap
          OSTİM Teknik Üniversitesi Merkez Kütüphane OSTİM Teknik Üniversitesi Merkez Kütüphane 29.07.2021 Bağış   LB 1585 F46 2019 C.2 206277 29.07.2021 29.07.2021 Kitap

Ziyaretçi Sayısı

Destekleyen Koha