Eğitime giriş / (Kayıt no. 13058)

000 -BAŞLIK
Sabit Uzunluktaki Kontrol Alanı 03052nam a22002657a 4500
005 - EN SON İŞLEM TARİHİ ve ZAMANI
Kontrol Alanı 20210729122821.0
008 - SABİT UZUNLUKTAKİ VERİ ÖGELERİ - GENEL BİLGİ
Sabit Alan 210729b ||||| |||| 00| 0 tur d
020 ## - ISBN - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Isbn 9786052413098
037 ## - EDİNME KAYNAĞI
Note bağış
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI
Kataloglama Dili tur
Çeviri Kurumu TR-AnOST
041 ## - DİL KODU
Metin ya da ses kaydının dil kodu tur
049 ## - LOCAL HOLDINGS (OCLC)
Holding library MAIN
050 0# - SINIFLAMA ve YER NUMARASI
Sınıflama Numarası LB 1025
Yer Numarası K34 2019
245 00 - ESER ADI BİLDİRİMİ
Başlık Eğitime giriş /
Sorumluluk Bildirimi Editörler; Mücahit Kağan, Sinan Yalçın.
250 ## - BASIM BİLDİRİMİ
Basım Bildirimi 3. baskı.
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB.
Yayın Yeri Ankara:
Yayınevi Pegem Akademi Yayıncılık,
Yayın Tarihi 2019.
300 ## - FİZİKSEL TANIMLAMA
Sayfa, Cilt vb. xii, 290 s. ;
Boyutları 24 cm.
520 ## - ÖZET NOTU
Özet notu Ön Söz: İnsanlık tarihi sürekli bir değişim içerisindedir. Bu değişim karşısında insan, yeniye uyum sağlayabilmek ve bu değişimi algılayabilmek için eğitime eskisinden çok daha fazla ihtiyaç duymaktadır. Küreselleşmenin getirdiği yeni toplum yapısı ile birlikte dünyada meydana gelen değişmeleri, gelişmeleri algılayabilmede ve yorumlayabilmede eğitimin son derece önemli olduğu yadsınamaz bir gerçektir. Toplumların gelecek tasavvuru yapabilmesinin ve geleceğe güvenle bakabilmesinin en önemli koşulunu eğitim oluşturmaktadır. Küreselleşmenin getirisi olarak bireyin ve bilginin önem kazanması gerçeği doğrultusunda yeni bir vizyona, plan ve programa ihtiyaç duyulduğu ve yapısal değişikliklerin bir mecburiyet olduğu bilinmektedir. Yetişmiş insan kaynağı konusu her toplum için bir gelecek hamlesi olarak değerlendirilebilir. Ülkemizde de eğitim konusunda bu anlamda bir takım yenilikler ortaya konmaktadır. Son olarak Yükseköğretim Kurulu tarafından Mayıs 2018'de "Yeni Öğretmen Yetiştirme Lisans Programları" nda yapılan değişiklikler ile beraber "Eğitim Bilimine Giriş" dersi "Eğitime Giriş" olarak değiştirilmiş ve kitabın içeriği de buna göre yenilenmiştir. "Eğitime Giriş" dersi, öğretmen yetiştiren kurumlarda okutulan temel dersler arasında yer almakta olup öğretmenlik mesleğinin ilk adımını oluşturmaktadır. Bu dersin amacı, öğretmen adaylarına öğretmenlik mesleğini kısaca tanıtmaktır. Kitabın içeriğinde, eğitimin temel kavramları, eğitimin bilimsel, tarihi, sosyal, psikolojik, felsefi, politik, ekonomik temelleri ile eğitimin amaç ve işlevleri, Türk eğitim sisteminin örgüt ve yönetim yapısı, eğitim yönetimi, eğitimde yeni yaklaşımlar ile öğrenme ortamı olarak okul ve sınıf konuları yer almaktadır. Bu kitapta konuların detaylarına çok fazla girilmeden eğitime dair çeşitli bilgi ve kavramlar ile öğretmenlik mesleğinin özellikleri kısaca ele alınmıştır. Kitapta olabildiğince sade bir dil kullanılmaya çalışılmıştır. Bu kitabın hazırlanmasına katkı sağlayan bölüm yazarı değerleri akademisyenlerimize teşekkür ederiz. Doç. Dr. Mücahit KAĞAN - Dr. Öğr. Üyesi Sinan YALÇIN Eylül 2018.
650 #4 - KONU BAŞLIĞI EK GİRİŞ - KONU TERİMİ
Konusal terim veya coğrafi ad Education programs and training.
650 #4 - KONU BAŞLIĞI EK GİRİŞ - KONU TERİMİ
Konusal terim veya coğrafi ad Eğitim programları ve öğretim.
700 1# - EK GİRİŞ - KİŞİ ADI
Yazar Adı (Kişi adı) Yalçın, Sinan.
İlişkili Terim ed.
700 1# - EK GİRİŞ - KİŞİ ADI
Yazar Adı (Kişi adı) Kağan,Mücahit.
İlişkili Terim ed.
907 ## - LOCAL DATA ELEMENT G, LDG (RLIN)
0 ANKARA VALİLİĞİ
942 ## - EK GİRİŞ ÖGELERİ (KOHA)
Sınıflama Kaynağı
Materyal Türü Kitap
Mevcut
Geri Çekilme Durumu Kayıp Durumu Sınıflandırma Kaynağı Hasarlı Durumu Kredi için değil Kalıcı Konum Mevcut Konum Kayıt Tarih Edinim Kaynağı Toplam Ödünçverme Yer Numarası Demirnaş Numarası Son Görülme Tarihi Fatura Tarihi Materyal Türü
          OSTİM Teknik Üniversitesi Merkez Kütüphane OSTİM Teknik Üniversitesi Merkez Kütüphane 29.07.2021 Bağış   LB 1025 K34 2019 C.1 206314 29.07.2021 29.07.2021 Kitap
          OSTİM Teknik Üniversitesi Merkez Kütüphane OSTİM Teknik Üniversitesi Merkez Kütüphane 29.07.2021 Bağış   LB 1025 K34 2019 C.2 206315 29.07.2021 29.07.2021 Kitap

Ziyaretçi Sayısı

Destekleyen Koha