Examining Gaps in Mathematics Achievement Among Racial-Ethnic Groups, 1972-1992 (Kayıt no. 39055)

000 -BAŞLIK
Sabit Uzunluktaki Kontrol Alanı 00946nam a2200217Ia 4500
008 - SABİT UZUNLUKTAKİ VERİ ÖGELERİ - GENEL BİLGİ
Sabit Alan 220826s9999 xx 000 0 und d
020 ## - ISBN - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Isbn 978-0-83303-690-2
020 ## - ISBN - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
-- 978-0-83304-066-4
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI
Özgün Kataloglama Kurumu English
050 ## - SINIFLAMA ve YER NUMARASI
Sınıflama Numarası QA13.E956 2005
100 ## - KİŞİ ADI
Yazar Adı (Kişi adı) Lucas, Samuel R. ; Sullivan, Thomas ; Berends, Mark ; Briggs, R. J.
245 #0 - ESER ADI BİLDİRİMİ
Başlık Examining Gaps in Mathematics Achievement Among Racial-Ethnic Groups, 1972-1992
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB.
Yayınevi RAND Corporation
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB.
Yayın Tarihi 2005/01/01
500 ## - GENEL NOT
Genel Not 22573/ctthjqv
500 ## - GENEL NOT
Genel Not Default Book Series
650 ## - KONU BAŞLIĞI EK GİRİŞ - KONU TERİMİ
Konusal terim veya coğrafi ad EDUCATION / Educational Policy & Reform / General
650 ## - KONU BAŞLIĞI EK GİRİŞ - KONU TERİMİ
Konusal terim veya coğrafi ad Mathematics -- Study and teaching -- United States -- Evaluation; Mathematics -- Study and teaching -- United States -- History -- 20th century; Mahematical ability -- Testing; Minorities -- Education -- Unites States -- Evaluation
856 ## - ELEKTRONİK YER ve ERİŞİM
Kaynak Tanımlayıcı (URL) <a href="https://www.jstor.org/stable/10.7249/mg255edu">https://www.jstor.org/stable/10.7249/mg255edu</a>
907 ## - LOCAL DATA ELEMENT G, LDG (RLIN)
a 10.7249/mg255edu

Kullanılabilir materyal yok.

Ziyaretçi Sayısı

Destekleyen Koha