000 -BAŞLIK | |
---|---|
Sabit Uzunluktaki Kontrol Alanı | 00946nam a2200217Ia 4500 |
008 - SABİT UZUNLUKTAKİ VERİ ÖGELERİ - GENEL BİLGİ | |
Sabit Alan | 220826s9999 xx 000 0 und d |
020 ## - ISBN - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Isbn | 978-0-83303-690-2 |
020 ## - ISBN - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
-- | 978-0-83304-066-4 |
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI | |
Özgün Kataloglama Kurumu | English |
050 ## - SINIFLAMA ve YER NUMARASI | |
Sınıflama Numarası | QA13.E956 2005 |
100 ## - KİŞİ ADI | |
Yazar Adı (Kişi adı) | Lucas, Samuel R. ; Sullivan, Thomas ; Berends, Mark ; Briggs, R. J. |
245 #0 - ESER ADI BİLDİRİMİ | |
Başlık | Examining Gaps in Mathematics Achievement Among Racial-Ethnic Groups, 1972-1992 |
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB. | |
Yayınevi | RAND Corporation |
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB. | |
Yayın Tarihi | 2005/01/01 |
500 ## - GENEL NOT | |
Genel Not | 22573/ctthjqv |
500 ## - GENEL NOT | |
Genel Not | Default Book Series |
650 ## - KONU BAŞLIĞI EK GİRİŞ - KONU TERİMİ | |
Konusal terim veya coğrafi ad | EDUCATION / Educational Policy & Reform / General |
650 ## - KONU BAŞLIĞI EK GİRİŞ - KONU TERİMİ | |
Konusal terim veya coğrafi ad | Mathematics -- Study and teaching -- United States -- Evaluation; Mathematics -- Study and teaching -- United States -- History -- 20th century; Mahematical ability -- Testing; Minorities -- Education -- Unites States -- Evaluation |
856 ## - ELEKTRONİK YER ve ERİŞİM | |
Kaynak Tanımlayıcı (URL) | <a href="https://www.jstor.org/stable/10.7249/mg255edu">https://www.jstor.org/stable/10.7249/mg255edu</a> |
907 ## - LOCAL DATA ELEMENT G, LDG (RLIN) | |
a | 10.7249/mg255edu |
Kullanılabilir materyal yok.