Getting on the Same Page (Kayıt no. 39578)

000 -BAŞLIK
Sabit Uzunluktaki Kontrol Alanı 00723nam a2200193Ia 4500
008 - SABİT UZUNLUKTAKİ VERİ ÖGELERİ - GENEL BİLGİ
Sabit Alan 220826s9999 xx 000 0 und d
020 ## - ISBN - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
-- 978-0-83308-973-1
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI
Özgün Kataloglama Kurumu English
100 ## - KİŞİ ADI
Yazar Adı (Kişi adı) Wright, Cameron ; Dossani, Rafiq ; Johnson, Erin-Elizabeth ; Daugherty, Lindsay
245 #0 - ESER ADI BİLDİRİMİ
Başlık Getting on the Same Page
245 #0 - ESER ADI BİLDİRİMİ
Alt Eseradı vb. Identifying Goals for Technology Use in Early Childhood Education
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB.
Yayınevi RAND Corporation
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB.
Yayın Tarihi 2014/01/01
500 ## - GENEL NOT
Genel Not 22573/ctt13x9ws2
500 ## - GENEL NOT
Genel Not Default Book Series
650 ## - KONU BAŞLIĞI EK GİRİŞ - KONU TERİMİ
Konusal terim veya coğrafi ad EDUCATION / General;EDUCATION / Computers & Technology;TECHNOLOGY & ENGINEERING / General
856 ## - ELEKTRONİK YER ve ERİŞİM
Kaynak Tanımlayıcı (URL) <a href="https://www.jstor.org/stable/10.7249/j.ctt14bs3t3">https://www.jstor.org/stable/10.7249/j.ctt14bs3t3</a>
907 ## - LOCAL DATA ELEMENT G, LDG (RLIN)
a 10.7249/j.ctt14bs3t3

Kullanılabilir materyal yok.

Ziyaretçi Sayısı

Destekleyen Koha