000 -BAŞLIK | |
---|---|
Sabit Uzunluktaki Kontrol Alanı | 01157nam a2200229Ia 4500 |
008 - SABİT UZUNLUKTAKİ VERİ ÖGELERİ - GENEL BİLGİ | |
Sabit Alan | 220826s9999 xx 000 0 und d |
020 ## - ISBN - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Isbn | 978-0-83303-964-4 |
020 ## - ISBN - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
-- | 978-0-83304-246-0 |
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI | |
Özgün Kataloglama Kurumu | English |
050 ## - SINIFLAMA ve YER NUMARASI | |
Sınıflama Numarası | QA135.6.I47 2006 |
100 ## - KİŞİ ADI | |
Yazar Adı (Kişi adı) | Brian M. Stecher ; Robyn, Abby ; Vi-Nhuan Le ; Le, Vi-Nhuan ; Abby Robyn ; J. R. Lockwood ; Hamilton, Laura S. ; Stecher, Brian M. ; Lockwood, J. R. ; Laura S. Hamilton |
245 #0 - ESER ADI BİLDİRİMİ | |
Başlık | Improving Mathematics and Science Education |
245 #2 - ESER ADI BİLDİRİMİ | |
Alt Eseradı vb. | A Longitudinal Investigation of the Relationship Between Reform-Oriented Instruction and Student Achievement |
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB. | |
Yayınevi | RAND Corporation |
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB. | |
Yayın Tarihi | 2006/01/01 |
500 ## - GENEL NOT | |
Genel Not | 22573/cttgpfq |
500 ## - GENEL NOT | |
Genel Not | Default Book Series |
650 ## - KONU BAŞLIĞI EK GİRİŞ - KONU TERİMİ | |
Konusal terim veya coğrafi ad | EDUCATION / Educational Policy & Reform / General;SOCIAL SCIENCE / Children's Studies |
650 ## - KONU BAŞLIĞI EK GİRİŞ - KONU TERİMİ | |
Konusal terim veya coğrafi ad | Mathematics -- Study and teaching (Elementary) -- United States; Science -- Study and teaching (Elementary) -- United States; Education -- Aims and objectives -- United States; Academic achievement -- United States |
856 ## - ELEKTRONİK YER ve ERİŞİM | |
Kaynak Tanımlayıcı (URL) | <a href="https://www.jstor.org/stable/10.7249/mg480nsf">https://www.jstor.org/stable/10.7249/mg480nsf</a> |
907 ## - LOCAL DATA ELEMENT G, LDG (RLIN) | |
a | 10.7249/mg480nsf |
Kullanılabilir materyal yok.