Improving Mathematics and Science Education (Kayıt no. 40170)

000 -BAŞLIK
Sabit Uzunluktaki Kontrol Alanı 01157nam a2200229Ia 4500
008 - SABİT UZUNLUKTAKİ VERİ ÖGELERİ - GENEL BİLGİ
Sabit Alan 220826s9999 xx 000 0 und d
020 ## - ISBN - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Isbn 978-0-83303-964-4
020 ## - ISBN - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
-- 978-0-83304-246-0
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI
Özgün Kataloglama Kurumu English
050 ## - SINIFLAMA ve YER NUMARASI
Sınıflama Numarası QA135.6.I47 2006
100 ## - KİŞİ ADI
Yazar Adı (Kişi adı) Brian M. Stecher ; Robyn, Abby ; Vi-Nhuan Le ; Le, Vi-Nhuan ; Abby Robyn ; J. R. Lockwood ; Hamilton, Laura S. ; Stecher, Brian M. ; Lockwood, J. R. ; Laura S. Hamilton
245 #0 - ESER ADI BİLDİRİMİ
Başlık Improving Mathematics and Science Education
245 #2 - ESER ADI BİLDİRİMİ
Alt Eseradı vb. A Longitudinal Investigation of the Relationship Between Reform-Oriented Instruction and Student Achievement
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB.
Yayınevi RAND Corporation
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB.
Yayın Tarihi 2006/01/01
500 ## - GENEL NOT
Genel Not 22573/cttgpfq
500 ## - GENEL NOT
Genel Not Default Book Series
650 ## - KONU BAŞLIĞI EK GİRİŞ - KONU TERİMİ
Konusal terim veya coğrafi ad EDUCATION / Educational Policy & Reform / General;SOCIAL SCIENCE / Children's Studies
650 ## - KONU BAŞLIĞI EK GİRİŞ - KONU TERİMİ
Konusal terim veya coğrafi ad Mathematics -- Study and teaching (Elementary) -- United States; Science -- Study and teaching (Elementary) -- United States; Education -- Aims and objectives -- United States; Academic achievement -- United States
856 ## - ELEKTRONİK YER ve ERİŞİM
Kaynak Tanımlayıcı (URL) <a href="https://www.jstor.org/stable/10.7249/mg480nsf">https://www.jstor.org/stable/10.7249/mg480nsf</a>
907 ## - LOCAL DATA ELEMENT G, LDG (RLIN)
a 10.7249/mg480nsf

Kullanılabilir materyal yok.

Ziyaretçi Sayısı

Destekleyen Koha