Making Sense of Test-Based Accountability in Education (Kayıt no. 41279)

000 -BAŞLIK
Sabit Uzunluktaki Kontrol Alanı 00853nam a2200217Ia 4500
008 - SABİT UZUNLUKTAKİ VERİ ÖGELERİ - GENEL BİLGİ
Sabit Alan 220826s9999 xx 000 0 und d
020 ## - ISBN - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Isbn 978-0-83303-161-7
020 ## - ISBN - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
-- 978-0-83303-398-7
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI
Özgün Kataloglama Kurumu English
050 ## - SINIFLAMA ve YER NUMARASI
Sınıflama Numarası LB3051 .H3193 2002
100 ## - KİŞİ ADI
Yazar Adı (Kişi adı) Klein, Stephen P. ; Stecher, Brian M. ; Hamilton, Laura S.
245 #0 - ESER ADI BİLDİRİMİ
Başlık Making Sense of Test-Based Accountability in Education
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB.
Yayınevi RAND Corporation
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB.
Yayın Tarihi 2002/01/01
500 ## - GENEL NOT
Genel Not 22573/cttfvkx
500 ## - GENEL NOT
Genel Not Default Book Series
650 ## - KONU BAŞLIĞI EK GİRİŞ - KONU TERİMİ
Konusal terim veya coğrafi ad EDUCATION / Testing & Measurement;EDUCATION / Educational Policy & Reform / General;SOCIAL SCIENCE / Children's Studies
650 ## - KONU BAŞLIĞI EK GİRİŞ - KONU TERİMİ
Konusal terim veya coğrafi ad Educational tests and measurements -- United States; Educational accountability -- United States
856 ## - ELEKTRONİK YER ve ERİŞİM
Kaynak Tanımlayıcı (URL) <a href="https://www.jstor.org/stable/10.7249/mr1554edu">https://www.jstor.org/stable/10.7249/mr1554edu</a>
907 ## - LOCAL DATA ELEMENT G, LDG (RLIN)
a 10.7249/mr1554edu

Kullanılabilir materyal yok.

Ziyaretçi Sayısı

Destekleyen Koha