000 -BAŞLIK | |
---|---|
Sabit Uzunluktaki Kontrol Alanı | 00932nam a2200241Ia 4500 |
008 - SABİT UZUNLUKTAKİ VERİ ÖGELERİ - GENEL BİLGİ | |
Sabit Alan | 220826s9999 xx 000 0 und d |
020 ## - ISBN - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Isbn | 978-0-87421-621-9 |
020 ## - ISBN - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
-- | 978-0-87421-519-9 |
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI | |
Özgün Kataloglama Kurumu | English |
050 ## - SINIFLAMA ve YER NUMARASI | |
Sınıflama Numarası | PE1404.R3824 2005 |
100 ## - KİŞİ ADI | |
Yazar Adı (Kişi adı) | Johnson, T.R. |
245 #0 - ESER ADI BİLDİRİMİ | |
Başlık | Refiguring Prose Style |
245 #0 - ESER ADI BİLDİRİMİ | |
Alt Eseradı vb. | Possibilities For Writing Pedagogy |
245 #0 - ESER ADI BİLDİRİMİ | |
Sorumluluk Bildirimi | Pace, Tom |
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB. | |
Yayınevi | University Press of Colorado |
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB. | |
Yayın Tarihi | 2005/01/01 |
500 ## - GENEL NOT | |
Genel Not | 22573/ctt47msgg |
500 ## - GENEL NOT | |
Genel Not | Default Book Series |
650 ## - KONU BAŞLIĞI EK GİRİŞ - KONU TERİMİ | |
Konusal terim veya coğrafi ad | EDUCATION / General;EDUCATION / Higher;EDUCATION / Teaching Methods & Materials / Arts & Humanities |
650 ## - KONU BAŞLIĞI EK GİRİŞ - KONU TERİMİ | |
Konusal terim veya coğrafi ad | English language -- Rhetoric -- Study and teaching; English language -- Style -- Study and teaching; Interdisciplinary approach in education; Report writing -- Study and teaching |
856 ## - ELEKTRONİK YER ve ERİŞİM | |
Kaynak Tanımlayıcı (URL) | <a href="https://www.jstor.org/stable/10.2307/j.ctt4cgq34">https://www.jstor.org/stable/10.2307/j.ctt4cgq34</a> |
907 ## - LOCAL DATA ELEMENT G, LDG (RLIN) | |
a | 10.2307/j.ctt4cgq34 |
Kullanılabilir materyal yok.