Refiguring Prose Style (Kayıt no. 43039)

000 -BAŞLIK
Sabit Uzunluktaki Kontrol Alanı 00932nam a2200241Ia 4500
008 - SABİT UZUNLUKTAKİ VERİ ÖGELERİ - GENEL BİLGİ
Sabit Alan 220826s9999 xx 000 0 und d
020 ## - ISBN - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Isbn 978-0-87421-621-9
020 ## - ISBN - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
-- 978-0-87421-519-9
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI
Özgün Kataloglama Kurumu English
050 ## - SINIFLAMA ve YER NUMARASI
Sınıflama Numarası PE1404.R3824 2005
100 ## - KİŞİ ADI
Yazar Adı (Kişi adı) Johnson, T.R.
245 #0 - ESER ADI BİLDİRİMİ
Başlık Refiguring Prose Style
245 #0 - ESER ADI BİLDİRİMİ
Alt Eseradı vb. Possibilities For Writing Pedagogy
245 #0 - ESER ADI BİLDİRİMİ
Sorumluluk Bildirimi Pace, Tom
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB.
Yayınevi University Press of Colorado
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB.
Yayın Tarihi 2005/01/01
500 ## - GENEL NOT
Genel Not 22573/ctt47msgg
500 ## - GENEL NOT
Genel Not Default Book Series
650 ## - KONU BAŞLIĞI EK GİRİŞ - KONU TERİMİ
Konusal terim veya coğrafi ad EDUCATION / General;EDUCATION / Higher;EDUCATION / Teaching Methods & Materials / Arts & Humanities
650 ## - KONU BAŞLIĞI EK GİRİŞ - KONU TERİMİ
Konusal terim veya coğrafi ad English language -- Rhetoric -- Study and teaching; English language -- Style -- Study and teaching; Interdisciplinary approach in education; Report writing -- Study and teaching
856 ## - ELEKTRONİK YER ve ERİŞİM
Kaynak Tanımlayıcı (URL) <a href="https://www.jstor.org/stable/10.2307/j.ctt4cgq34">https://www.jstor.org/stable/10.2307/j.ctt4cgq34</a>
907 ## - LOCAL DATA ELEMENT G, LDG (RLIN)
a 10.2307/j.ctt4cgq34

Kullanılabilir materyal yok.

Ziyaretçi Sayısı

Destekleyen Koha