Reforming Teacher Education (Kayıt no. 43063)

000 -BAŞLIK
Sabit Uzunluktaki Kontrol Alanı 00894nam a2200229Ia 4500
008 - SABİT UZUNLUKTAKİ VERİ ÖGELERİ - GENEL BİLGİ
Sabit Alan 220826s9999 xx 000 0 und d
020 ## - ISBN - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Isbn 978-0-83303-982-8
020 ## - ISBN - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
-- 978-0-83304-252-1
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI
Özgün Kataloglama Kurumu English
050 ## - SINIFLAMA ve YER NUMARASI
Sınıflama Numarası LB1715.R363 2006
100 ## - KİŞİ ADI
Yazar Adı (Kişi adı) Kirby, Sheila Nataraj ; Heather Barney ; Barney, Heather ; McCombs, Jennifer Sloan ; Naftel, Scott ; Jennifer Sloan McCombs ; Scott Naftel
245 #0 - ESER ADI BİLDİRİMİ
Başlık Reforming Teacher Education
245 #0 - ESER ADI BİLDİRİMİ
Alt Eseradı vb. Something Old, Something New
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB.
Yayınevi RAND Corporation
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB.
Yayın Tarihi 2006/01/01
500 ## - GENEL NOT
Genel Not 22573/cttgq81
500 ## - GENEL NOT
Genel Not Default Book Series
650 ## - KONU BAŞLIĞI EK GİRİŞ - KONU TERİMİ
Konusal terim veya coğrafi ad EDUCATION / Educational Policy & Reform / General;SOCIAL SCIENCE / Children's Studies
650 ## - KONU BAŞLIĞI EK GİRİŞ - KONU TERİMİ
Konusal terim veya coğrafi ad Teachers -- Training of -- United States; Educational change -- United States
856 ## - ELEKTRONİK YER ve ERİŞİM
Kaynak Tanımlayıcı (URL) <a href="https://www.jstor.org/stable/10.7249/mg506edu">https://www.jstor.org/stable/10.7249/mg506edu</a>
907 ## - LOCAL DATA ELEMENT G, LDG (RLIN)
a 10.7249/mg506edu

Kullanılabilir materyal yok.

Ziyaretçi Sayısı

Destekleyen Koha