000 -BAŞLIK | |
---|---|
Sabit Uzunluktaki Kontrol Alanı | 00894nam a2200229Ia 4500 |
008 - SABİT UZUNLUKTAKİ VERİ ÖGELERİ - GENEL BİLGİ | |
Sabit Alan | 220826s9999 xx 000 0 und d |
020 ## - ISBN - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Isbn | 978-0-83303-982-8 |
020 ## - ISBN - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
-- | 978-0-83304-252-1 |
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI | |
Özgün Kataloglama Kurumu | English |
050 ## - SINIFLAMA ve YER NUMARASI | |
Sınıflama Numarası | LB1715.R363 2006 |
100 ## - KİŞİ ADI | |
Yazar Adı (Kişi adı) | Kirby, Sheila Nataraj ; Heather Barney ; Barney, Heather ; McCombs, Jennifer Sloan ; Naftel, Scott ; Jennifer Sloan McCombs ; Scott Naftel |
245 #0 - ESER ADI BİLDİRİMİ | |
Başlık | Reforming Teacher Education |
245 #0 - ESER ADI BİLDİRİMİ | |
Alt Eseradı vb. | Something Old, Something New |
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB. | |
Yayınevi | RAND Corporation |
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB. | |
Yayın Tarihi | 2006/01/01 |
500 ## - GENEL NOT | |
Genel Not | 22573/cttgq81 |
500 ## - GENEL NOT | |
Genel Not | Default Book Series |
650 ## - KONU BAŞLIĞI EK GİRİŞ - KONU TERİMİ | |
Konusal terim veya coğrafi ad | EDUCATION / Educational Policy & Reform / General;SOCIAL SCIENCE / Children's Studies |
650 ## - KONU BAŞLIĞI EK GİRİŞ - KONU TERİMİ | |
Konusal terim veya coğrafi ad | Teachers -- Training of -- United States; Educational change -- United States |
856 ## - ELEKTRONİK YER ve ERİŞİM | |
Kaynak Tanımlayıcı (URL) | <a href="https://www.jstor.org/stable/10.7249/mg506edu">https://www.jstor.org/stable/10.7249/mg506edu</a> |
907 ## - LOCAL DATA ELEMENT G, LDG (RLIN) | |
a | 10.7249/mg506edu |
Kullanılabilir materyal yok.