Teaching Social Justice Through Shakespeare (Kayıt no. 44014)

000 -BAŞLIK
Sabit Uzunluktaki Kontrol Alanı 00768nam a2200205Ia 4500
008 - SABİT UZUNLUKTAKİ VERİ ÖGELERİ - GENEL BİLGİ
Sabit Alan 220826s9999 xx 000 0 und d
020 ## - ISBN - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Isbn 978-1-47445-558-9
020 ## - ISBN - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
-- 978-1-47445-560-2
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI
Özgün Kataloglama Kurumu English
245 #0 - ESER ADI BİLDİRİMİ
Başlık Teaching Social Justice Through Shakespeare
245 #0 - ESER ADI BİLDİRİMİ
Alt Eseradı vb. Why Renaissance Literature Matters Now
245 #0 - ESER ADI BİLDİRİMİ
Sorumluluk Bildirimi Hyman, Wendy Beth ; Eklund, Hillary
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB.
Yayınevi Edinburgh University Press
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB.
Yayın Tarihi 2019/01/01
500 ## - GENEL NOT
Genel Not 22573/ctvrtzrfn
500 ## - GENEL NOT
Genel Not Default Book Series
650 ## - KONU BAŞLIĞI EK GİRİŞ - KONU TERİMİ
Konusal terim veya coğrafi ad LITERARY CRITICISM / European / English, Irish, Scottish, Welsh;LITERARY CRITICISM / Shakespeare;LITERARY CRITICISM / Subjects & Themes / General
856 ## - ELEKTRONİK YER ve ERİŞİM
Kaynak Tanımlayıcı (URL) <a href="https://www.jstor.org/stable/10.3366/j.ctvrs912p">https://www.jstor.org/stable/10.3366/j.ctvrs912p</a>
907 ## - LOCAL DATA ELEMENT G, LDG (RLIN)
a 10.3366/j.ctvrs912p

Kullanılabilir materyal yok.

Ziyaretçi Sayısı

Destekleyen Koha