000 -BAŞLIK | |
---|---|
Sabit Uzunluktaki Kontrol Alanı | 03124cam a2200529M 4500 |
001 - KONTROL NUMARASI | |
Control Dosyası | 9781003293101 |
003 - KONTROL NUMARASI KİMLİĞİ | |
Kontrol Alanı | FlBoTFG |
005 - EN SON İŞLEM TARİHİ ve ZAMANI | |
Kontrol Alanı | 20240514060405.0 |
006 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--ADDITIONAL MATERIAL CHARACTERISTICS | |
fixed length control field | m o d |
007 - PHYSICAL DESCRIPTION FIXED FIELD--GENERAL INFORMATION | |
fixed length control field | cr |n||||||||| |
008 - SABİT UZUNLUKTAKİ VERİ ÖGELERİ - GENEL BİLGİ | |
Sabit Alan | 220914s2023 xx o 0|| 0 eng d |
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI | |
Özgün Kataloglama Kurumu | OCoLC-P |
Kataloglama Dili | eng |
Çeviri Kurumu | OCoLC-P |
020 ## - ISBN - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Isbn | 9781003293101 |
-- | (electronic bk.) |
020 ## - ISBN - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Isbn | 1003293107 |
-- | (electronic bk.) |
020 ## - ISBN - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Isbn | 9781000842722 |
-- | (electronic bk. : PDF) |
020 ## - ISBN - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Isbn | 100084272X |
-- | (electronic bk. : PDF) |
020 ## - ISBN - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Isbn | 9781000842814 |
-- | (electronic bk. : EPUB) |
020 ## - ISBN - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Isbn | 1000842819 |
-- | (electronic bk. : EPUB) |
020 ## - ISBN - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Cancelled/invalid ISBN | 1032274948 |
020 ## - ISBN - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Cancelled/invalid ISBN | 9781032274942 |
024 7# - OTHER STANDARD IDENTIFIER | |
Standard number or code | 10.4324/9781003293101 |
Source of number or code | doi |
035 ## - SİSTEM KONTROL NUMARASI | |
Sistem Kontrol Numarası | (OCoLC)1344324607 |
035 ## - SİSTEM KONTROL NUMARASI | |
Sistem Kontrol Numarası | (OCoLC-P)1344324607 |
050 #4 - SINIFLAMA ve YER NUMARASI | |
Sınıflama Numarası | LB3051 |
072 #7 - SUBJECT CATEGORY CODE | |
Subject category code | EDU |
Subject category code subdivision | 015000 |
Source | bisacsh |
072 #7 - SUBJECT CATEGORY CODE | |
Subject category code | EDU |
Subject category code subdivision | 048000 |
Source | bisacsh |
072 #7 - SUBJECT CATEGORY CODE | |
Subject category code | JNKD |
Source | bicssc |
082 04 - DEWEY ONU SINIFLAMA SİSTEMİ | |
Sınıflama Numarası | 371.2601/3 |
Edition number | 23/eng/20230112 |
245 00 - ESER ADI BİLDİRİMİ | |
Başlık | ASSESSMENT FOR INCLUSION IN HIGHER EDUCATION |
Medium | [electronic resource] : |
Alt Eseradı vb. | promoting equity and social. |
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB. | |
Yayın Yeri | [S.l.] : |
Yayınevi | ROUTLEDGE, |
Yayın Tarihi | 2023. |
300 ## - FİZİKSEL TANIMLAMA | |
Sayfa, Cilt vb. | 1 online resource |
520 ## - ÖZET NOTU | |
Özet notu | Bringing together international authors to examine how diversity and inclusion impact assessment in higher education, this book provides educators with the knowledge and understanding required to transform practices so that they are more equitable and inclusive of diverse learners. Assessment drives learning and determines who succeeds. Assessment for Inclusion in Higher Education is written to ensure that no student is unfairly or unnecessarily disadvantaged by the design or delivery of assessment. The chapters are structured according to three themes: 1) macro contexts of assessment for inclusion: societal and cultural perspectives; 2) meso contexts of assessment for inclusion: institutional and community perspectives; and 3) micro contexts of assessment for inclusion: educators, students and interpersonal perspectives. These three levels are used to identify new ways of mobilising the sector towards assessment for inclusion in a systematic and scholarly way. This book is essential reading for those in higher education who design and deliver assessment, as well as researchers and postgraduate students exploring assessment, equity and inclusive pedagogy. Creative Commons Attribution-Non Commercial-No Derivatives 4.0 license |
650 #0 - KONU BAŞLIĞI EK GİRİŞ - KONU TERİMİ | |
Konusal terim veya coğrafi ad | Educational tests and measurements |
Genel Alt Konu | Evaluation. |
650 #0 - KONU BAŞLIĞI EK GİRİŞ - KONU TERİMİ | |
Konusal terim veya coğrafi ad | Inclusive education. |
650 #0 - KONU BAŞLIĞI EK GİRİŞ - KONU TERİMİ | |
Konusal terim veya coğrafi ad | Education, Higher |
Genel Alt Konu | Evaluation. |
650 #0 - KONU BAŞLIĞI EK GİRİŞ - KONU TERİMİ | |
Konusal terim veya coğrafi ad | Educational equalization. |
650 #0 - KONU BAŞLIĞI EK GİRİŞ - KONU TERİMİ | |
Konusal terim veya coğrafi ad | Social justice and education. |
650 #0 - KONU BAŞLIĞI EK GİRİŞ - KONU TERİMİ | |
Konusal terim veya coğrafi ad | Multicultural education. |
650 #7 - KONU BAŞLIĞI EK GİRİŞ - KONU TERİMİ | |
Konusal terim veya coğrafi ad | EDUCATION / Higher |
Source of heading or term | bisacsh |
700 1# - EK GİRİŞ - KİŞİ ADI | |
Yazar Adı (Kişi adı) | Ajjawi, Rola, |
İlişkili Terim | editor. |
700 1# - EK GİRİŞ - KİŞİ ADI | |
Yazar Adı (Kişi adı) | Tai, Joanna, |
İlişkili Terim | editor. |
700 1# - EK GİRİŞ - KİŞİ ADI | |
Yazar Adı (Kişi adı) | Boud, David, |
İlişkili Terim | editor. |
700 1# - EK GİRİŞ - KİŞİ ADI | |
Yazar Adı (Kişi adı) | De St. Jorre, Trina Jorre, |
İlişkili Terim | editor. |
856 40 - ELEKTRONİK YER ve ERİŞİM | |
Materyale ilişkin tanımlama | Taylor & Francis |
Kaynak Tanımlayıcı (URL) | <a href="https://www.taylorfrancis.com/books/9781003293101">https://www.taylorfrancis.com/books/9781003293101</a> |
856 42 - ELEKTRONİK YER ve ERİŞİM | |
Materyale ilişkin tanımlama | OCLC metadata license agreement |
Kaynak Tanımlayıcı (URL) | <a href="http://www.oclc.org/content/dam/oclc/forms/terms/vbrl-201703.pdf">http://www.oclc.org/content/dam/oclc/forms/terms/vbrl-201703.pdf</a> |
588 ## - SOURCE OF DESCRIPTION NOTE | |
Ekli Tam Metin | OCLC-licensed vendor bibliographic record. |
Kullanılabilir materyal yok.