ASSESSMENT FOR INCLUSION IN HIGHER EDUCATION (Kayıt no. 55433)

000 -BAŞLIK
Sabit Uzunluktaki Kontrol Alanı 03124cam a2200529M 4500
001 - KONTROL NUMARASI
Control Dosyası 9781003293101
003 - KONTROL NUMARASI KİMLİĞİ
Kontrol Alanı FlBoTFG
005 - EN SON İŞLEM TARİHİ ve ZAMANI
Kontrol Alanı 20240514060405.0
006 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--ADDITIONAL MATERIAL CHARACTERISTICS
fixed length control field m o d
007 - PHYSICAL DESCRIPTION FIXED FIELD--GENERAL INFORMATION
fixed length control field cr |n|||||||||
008 - SABİT UZUNLUKTAKİ VERİ ÖGELERİ - GENEL BİLGİ
Sabit Alan 220914s2023 xx o 0|| 0 eng d
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI
Özgün Kataloglama Kurumu OCoLC-P
Kataloglama Dili eng
Çeviri Kurumu OCoLC-P
020 ## - ISBN - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Isbn 9781003293101
-- (electronic bk.)
020 ## - ISBN - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Isbn 1003293107
-- (electronic bk.)
020 ## - ISBN - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Isbn 9781000842722
-- (electronic bk. : PDF)
020 ## - ISBN - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Isbn 100084272X
-- (electronic bk. : PDF)
020 ## - ISBN - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Isbn 9781000842814
-- (electronic bk. : EPUB)
020 ## - ISBN - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Isbn 1000842819
-- (electronic bk. : EPUB)
020 ## - ISBN - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Cancelled/invalid ISBN 1032274948
020 ## - ISBN - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Cancelled/invalid ISBN 9781032274942
024 7# - OTHER STANDARD IDENTIFIER
Standard number or code 10.4324/9781003293101
Source of number or code doi
035 ## - SİSTEM KONTROL NUMARASI
Sistem Kontrol Numarası (OCoLC)1344324607
035 ## - SİSTEM KONTROL NUMARASI
Sistem Kontrol Numarası (OCoLC-P)1344324607
050 #4 - SINIFLAMA ve YER NUMARASI
Sınıflama Numarası LB3051
072 #7 - SUBJECT CATEGORY CODE
Subject category code EDU
Subject category code subdivision 015000
Source bisacsh
072 #7 - SUBJECT CATEGORY CODE
Subject category code EDU
Subject category code subdivision 048000
Source bisacsh
072 #7 - SUBJECT CATEGORY CODE
Subject category code JNKD
Source bicssc
082 04 - DEWEY ONU SINIFLAMA SİSTEMİ
Sınıflama Numarası 371.2601/3
Edition number 23/eng/20230112
245 00 - ESER ADI BİLDİRİMİ
Başlık ASSESSMENT FOR INCLUSION IN HIGHER EDUCATION
Medium [electronic resource] :
Alt Eseradı vb. promoting equity and social.
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB.
Yayın Yeri [S.l.] :
Yayınevi ROUTLEDGE,
Yayın Tarihi 2023.
300 ## - FİZİKSEL TANIMLAMA
Sayfa, Cilt vb. 1 online resource
520 ## - ÖZET NOTU
Özet notu Bringing together international authors to examine how diversity and inclusion impact assessment in higher education, this book provides educators with the knowledge and understanding required to transform practices so that they are more equitable and inclusive of diverse learners. Assessment drives learning and determines who succeeds. Assessment for Inclusion in Higher Education is written to ensure that no student is unfairly or unnecessarily disadvantaged by the design or delivery of assessment. The chapters are structured according to three themes: 1) macro contexts of assessment for inclusion: societal and cultural perspectives; 2) meso contexts of assessment for inclusion: institutional and community perspectives; and 3) micro contexts of assessment for inclusion: educators, students and interpersonal perspectives. These three levels are used to identify new ways of mobilising the sector towards assessment for inclusion in a systematic and scholarly way. This book is essential reading for those in higher education who design and deliver assessment, as well as researchers and postgraduate students exploring assessment, equity and inclusive pedagogy. Creative Commons Attribution-Non Commercial-No Derivatives 4.0 license
650 #0 - KONU BAŞLIĞI EK GİRİŞ - KONU TERİMİ
Konusal terim veya coğrafi ad Educational tests and measurements
Genel Alt Konu Evaluation.
650 #0 - KONU BAŞLIĞI EK GİRİŞ - KONU TERİMİ
Konusal terim veya coğrafi ad Inclusive education.
650 #0 - KONU BAŞLIĞI EK GİRİŞ - KONU TERİMİ
Konusal terim veya coğrafi ad Education, Higher
Genel Alt Konu Evaluation.
650 #0 - KONU BAŞLIĞI EK GİRİŞ - KONU TERİMİ
Konusal terim veya coğrafi ad Educational equalization.
650 #0 - KONU BAŞLIĞI EK GİRİŞ - KONU TERİMİ
Konusal terim veya coğrafi ad Social justice and education.
650 #0 - KONU BAŞLIĞI EK GİRİŞ - KONU TERİMİ
Konusal terim veya coğrafi ad Multicultural education.
650 #7 - KONU BAŞLIĞI EK GİRİŞ - KONU TERİMİ
Konusal terim veya coğrafi ad EDUCATION / Higher
Source of heading or term bisacsh
700 1# - EK GİRİŞ - KİŞİ ADI
Yazar Adı (Kişi adı) Ajjawi, Rola,
İlişkili Terim editor.
700 1# - EK GİRİŞ - KİŞİ ADI
Yazar Adı (Kişi adı) Tai, Joanna,
İlişkili Terim editor.
700 1# - EK GİRİŞ - KİŞİ ADI
Yazar Adı (Kişi adı) Boud, David,
İlişkili Terim editor.
700 1# - EK GİRİŞ - KİŞİ ADI
Yazar Adı (Kişi adı) De St. Jorre, Trina Jorre,
İlişkili Terim editor.
856 40 - ELEKTRONİK YER ve ERİŞİM
Materyale ilişkin tanımlama Taylor & Francis
Kaynak Tanımlayıcı (URL) <a href="https://www.taylorfrancis.com/books/9781003293101">https://www.taylorfrancis.com/books/9781003293101</a>
856 42 - ELEKTRONİK YER ve ERİŞİM
Materyale ilişkin tanımlama OCLC metadata license agreement
Kaynak Tanımlayıcı (URL) <a href="http://www.oclc.org/content/dam/oclc/forms/terms/vbrl-201703.pdf">http://www.oclc.org/content/dam/oclc/forms/terms/vbrl-201703.pdf</a>
588 ## - SOURCE OF DESCRIPTION NOTE
Ekli Tam Metin OCLC-licensed vendor bibliographic record.

Kullanılabilir materyal yok.

Ziyaretçi Sayısı

Destekleyen Koha