Kobi'ler için dijital dönüşüm / Berna Tarı Kasnakoğlu, Yunus Kalender.

Yazar:Tarı Kasnakoğlu, Berna
Katkıda bulunan(lar):Kalender, Yunus [yazar.]
Materyal türü: KonuKonuLanguage: Turkish Yayıncı: Ankara: Gazi Kitabevi, 2020Baskı: 1. baskıTanım: 114 s. ; 20 cmISBN: 9786053449676Konu(lar): Digital transformation | Dijital dönüşüm, -- kobilerLOC classification: HD 30.3 | K37 2020Özet: KOBÎ'ler Türkiye'deki işletmelerin %99,9'unu oluşturmakta, istihdamın da %76 'sini sağlamaktadır. Bu durumda küçük ve orta büyüklükteki işletmelerin ülke ekonomisi ve hatta toplum üzerindeki etkisi tartışılmaz derecede önemlidir. Bu pencereden bakıldığında KOBİ'lerin dijitalleşmesi, kendi varlıklarını sürdürmenin dışında, ülkemize olan sorumluluklarının da bir göstergesidir. Bu kitapta dijitalleşme gibi geniş bir kavramdan bahsedildiğinde akıllara gelen sorulara cevap verilmeye çalışılmış, dijitalleşmenin zorunlu serüvenine atılan firmalara yol haritası çıkartılmaya çalışılmış. Bu yol haritasında başlangıçta birey olarak atılabilecek adımlar üzerinde durulup ardından firma olarak neler yapılabileceğinin detaylarına değinillmiş. Dijital dönüşün konusunda firmaların ulaştıkları bilgiyi içselleştirerek hayatta geçirmeleri ve küresel bir marka vizyonuna sahip olmaları, sürdürülebilir varoluşlarını gerçekleştirmeleri için tartışmasız en büyük gerekliliktir.
Bu kütüphanenin etiketleri: Kütüphanedeki eser adı için etiket yok. Etiket eklemek için oturumu açın.
    Ortalama derecelendirme: 0.0 (0 oy)
Materyal türü Geçerli yer Yer numarası Durum İade tarihi Barkod
Kitap Kitap OSTİM Teknik Üniversitesi Merkez Kütüphane
HD 30.3 K37 2020 C.2 (Rafa gözat) Kullanılabilir 205519
Kitap Kitap OSTİM Teknik Üniversitesi Merkez Kütüphane
HD 30.3 K37 2020 C.1 (Rafa gözat) Kullanılabilir 203766

Kaynakça : s. 113-114.

KOBÎ'ler Türkiye'deki işletmelerin %99,9'unu oluşturmakta, istihdamın da %76 'sini sağlamaktadır. Bu durumda küçük ve orta büyüklükteki işletmelerin ülke ekonomisi ve hatta toplum üzerindeki etkisi tartışılmaz derecede önemlidir. Bu pencereden bakıldığında KOBİ'lerin dijitalleşmesi, kendi varlıklarını sürdürmenin dışında, ülkemize olan sorumluluklarının da bir göstergesidir. Bu kitapta dijitalleşme gibi geniş bir kavramdan bahsedildiğinde akıllara gelen sorulara cevap verilmeye çalışılmış, dijitalleşmenin zorunlu serüvenine atılan firmalara yol haritası çıkartılmaya çalışılmış. Bu yol haritasında başlangıçta birey olarak atılabilecek adımlar üzerinde durulup ardından firma olarak neler yapılabileceğinin detaylarına değinillmiş. Dijital dönüşün konusunda firmaların ulaştıkları bilgiyi içselleştirerek hayatta geçirmeleri ve küresel bir marka vizyonuna sahip olmaları, sürdürülebilir varoluşlarını gerçekleştirmeleri için tartışmasız en büyük gerekliliktir.

There are no comments on this title.

yorum yazmak için.

Ziyaretçi Sayısı

Destekleyen Koha