Materyal türü | Geçerli yer | Yer numarası | Durum | İade tarihi | Barkod |
---|---|---|---|---|---|
![]() |
OSTİM Teknik Üniversitesi Merkez Kütüphane | LC 4601 O94 2019 (Rafa gözat) | Kullanılabilir | 203927 |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Kullanılabilir kapak resmi yok | Kullanılabilir kapak resmi yok |
![]() |
||
LC 3965 O94 2019 Özel eğitim ve kaynaştırma / | LC 3992 S25 2020 Üstün zekalılar : özellikleri, tanılanmaları, eğitimleri / | LC 3993 T87 2020 C.1 Türkiye'de özel eğitim hizmetleri / | LC 4601 O94 2019 Özel eğitimde fen bilgisi ve sosyal bilgiler öğretimi | LC 4704 G45 2021 C.1 Gelişimsel yetersizlikten etkilenmiş öğrencilerin eğitiminde öz belirlemeli davranışları destekleme / | LC 4704 G45 2021 C.2 Gelişimsel yetersizlikten etkilenmiş öğrencilerin eğitiminde öz belirlemeli davranışları destekleme / | LC 4717 .A93 2019 Vaka örnekleriyle çocukluktan egenliğe : otizimde 2. adım / |
Kaynakça bölüm sonlarındadır.
Kitapta yer alan ünitelerde, özel eğitim gereksinimi olan öğrenciler için fen bilgisi ve sosyal bilgiler öğretiminin öneminden söz edilmekte; öğretimde kullanılan özel öğretim yöntemleri hakkında bilgi verilmekte ve bu yöntemlere ilişkin örnekler sunulmaktadır. Ayrıca içerikte, fen bilgisi ve sosyal bilgiler derslerinin ünite analizlerinin nasıl gerçekleştirileceği ve özel gereksinimli öğrenciler için uyarlamaların nasıl gerçekleştirilmesi gerektiği de kapsamlı biçimde yer almaktadır. Her iki bölümün de son üniteleri, ulusal ve uluslararası araştırma örneklerine ayrılmıştır.
There are no comments on this title.