Öğretim ilke ve yöntemleri / Murat Gökalp.

Yazar:Gökalp, Murat
Materyal türü: KonuKonuLanguage: Turkish Yayıncı: Ankara: Pegem Akademi, 2019Baskı: 2. BaskıTanım: xvii, 302 s. ; 24 cmISBN: 9786053184713Konu(lar): Effective teaching | Etkili öğretim | Öğretim | Öğretme -- Metodoloji | Teaching | Teaching -- MethodologyLOC classification: LB 1025.3 | G65 2019Özet: Bu kitapta öğrenmeyi kolaylaştıracak teknikler yer almaktadır. Kitap, sekiz bölümden oluşmaktadır. Birinci bölümde eğitim ile ilgili temel kavramlar, ikinci bölümde öğretimde planlama, üçüncü bölümde öğretim strateji ve modelleri, dördüncü bölümde öğretim yöntem ve teknikleri, beşinci bölümde düşünme becerileri, altıncı bölümde öğretim araç ve gereçlerinin seçimi ve hazırlanması, yedinci bölümde etkili iletişim becerileri, sekizinci bölümde meslek ve öğretmenlik konuları yer almaktadır. Kitapta özellikle öğretmen adaylarının 'KPSS ' deki ihtiyaçlarını karşılamaya yönelik 25 öğretim model ve yaklaşımı, 3 öğretim stratejisi, 6 öğretim yöntemi, 157 öğretim tekniği ve 15 düşünce becerisine yer verilmiştir. öğretim teknikleri; bireysel ve grupla öğretim tekniği olarak ayrılmamış, alfabetik sıraya göre sıralanmıştır. Kitap, 27 yıllık üniversite öğretim elemanlığım ve 'KPSS 'deki 10 yıllık kişisel deneyimlerimden yola çıkılarak 2 yıllık bir süre içinde basıma hazırlanmıştır. Kitabın hazırlanma sürecinde her zaman sabırla bana desteğini sunan sevgili eşim Fatoş 'a ve kızım özge ile oğlum Arda 'ya teşekkür ederim.
Bu kütüphanenin etiketleri: Kütüphanedeki eser adı için etiket yok. Etiket eklemek için oturumu açın.
    Ortalama derecelendirme: 0.0 (0 oy)
Materyal türü Geçerli yer Yer numarası Durum İade tarihi Barkod
Kitap Kitap OSTİM Teknik Üniversitesi Merkez Kütüphane
LB 1025.3 G65 2019 C.2 (Rafa gözat) Kullanılabilir 206268
Kitap Kitap OSTİM Teknik Üniversitesi Merkez Kütüphane
LB 1025.3 G65 2019 C.1 (Rafa gözat) Kullanılabilir 204058

Kaynakça: s. 295-298.

Bu kitapta öğrenmeyi kolaylaştıracak teknikler yer almaktadır. Kitap, sekiz bölümden oluşmaktadır. Birinci bölümde eğitim ile ilgili temel kavramlar, ikinci bölümde öğretimde planlama, üçüncü bölümde öğretim strateji ve modelleri, dördüncü bölümde öğretim yöntem ve teknikleri, beşinci bölümde düşünme becerileri, altıncı bölümde öğretim araç ve gereçlerinin seçimi ve hazırlanması, yedinci bölümde etkili iletişim becerileri, sekizinci bölümde meslek ve öğretmenlik konuları yer almaktadır. Kitapta özellikle öğretmen adaylarının 'KPSS ' deki ihtiyaçlarını karşılamaya yönelik 25 öğretim model ve yaklaşımı, 3 öğretim stratejisi, 6 öğretim yöntemi, 157 öğretim tekniği ve 15 düşünce becerisine yer verilmiştir. öğretim teknikleri; bireysel ve grupla öğretim tekniği olarak ayrılmamış, alfabetik sıraya göre sıralanmıştır. Kitap, 27 yıllık üniversite öğretim elemanlığım ve 'KPSS 'deki 10 yıllık kişisel deneyimlerimden yola çıkılarak 2 yıllık bir süre içinde basıma hazırlanmıştır. Kitabın hazırlanma sürecinde her zaman sabırla bana desteğini sunan sevgili eşim Fatoş 'a ve kızım özge ile oğlum Arda 'ya teşekkür ederim.

There are no comments on this title.

yorum yazmak için.

Ziyaretçi Sayısı

Destekleyen Koha