Materyal türü | Geçerli yer | Yer numarası | Durum | İade tarihi | Barkod |
---|---|---|---|---|---|
![]() |
OSTİM Teknik Üniversitesi Merkez Kütüphane | LC 1047.T9 O94 2020 (Rafa gözat) | Kullanılabilir | 204827 |
![]() |
Kullanılabilir kapak resmi yok |
![]() |
Kullanılabilir kapak resmi yok | Kullanılabilir kapak resmi yok |
![]() |
Kullanılabilir kapak resmi yok | ||
LC 1047.T8 M55 1999 Milenyum eşğinde mesleki eğitim ve öğretim | LC 1047.T9 O93 2020 Mesleki eğitimde paradigma değişimi : Türkiye'nin mesleki eğitim ile imtihanı / | LC 1047.T9 O93 2021 Eğitim üzerine söyleşiler / | LC 1047.T9 O94 2020 Türkiye'nin mesleki eğitim ile imtihanı : mesleki eğitimde paradigma değişimi / | LC 1085.4 .T9 K57 2010 Dünyada ve Türkiye’de üniversite-sanayi işbirliği ve bu kapsamda Üniversite Sanayi Ortak Araştırma Merkezleri Programı (ÜSAMP)/ | LC3665.T8 .E45 2017 Türkiye'deki Suriyeli çocukların eğitimi : geleceğin inşası | LC 3665 .T9 S87 2018 Suriyeli öğrencilerin bakış açısıyla göç ve eğitim : (Gaziantep örneği) / |
Kaynaklar: s. 263-298.
Mesleki eğitimde küresel bağlam - Türkiye'de eğitimin mevcut durumu ve temel sorunları - Mesleki eğitimde dönüşüm - Mesleki eğitimde güncel gelişmeler - Mesleki eğitimin geleceği ve zorlukları.
Mesleki eğitim, Türkiye'de eğitime ilişkin tartışmaların başında gelmektedir. özellikle katsayı uygulamasından sonra mesleki eğitim; tüm eğitim tartışmalarının odağını oluşturmuş ve ilgili tüm kesimler tarafından iyileştirilmesi ile ilgili çok sayıda çalışma gerçekleştirilmiştir. Milli Eğitim Bakanlığı (MEB) 2023 Eğitim Vizyonu sonrası mesleki eğitimde biriken sorunların çözümü yönünde iki yılda çok önemli adımlar atmıştır. özellikle Covid-19 salgını ile mücadele günlerinde mesleki eğitim kurumlarının maskeden solunum cihazına kadar çok sayıda ürün geliştirmeleri ve sundukları hizmetler, toplumun tüm kesimleri tarafından takdirle karşılanmıştır. Mahmut Özer bu kitapta, bir taraftan mesleki eğitimde biriken sorunlar, sorunların arka planları ve geliştirilen çözüm önerilerini kapsamlı bir şekilde ele alırken: diğer taraftan 2023 Eğitim Vizyonu sonrası MEB tarafından mesleki eğitimi güçlendirmek için atılan adımları ayrıntılı olarak değerlendiriyor. Özer, ayrıca gelinen noktada mesleki eğitimi daha fazla güçlendirebilmek için iş piyasasında ve yükseköğretimde atılması gereken yeni adımlara da değiniyor. Bu kapsamda elinizdeki kitap, Türkiye'de mesleki eğitime tarihsel bir bakış sağladığı gibi gelecek projeksiyonlarına da yer veriyor. -- Arka kapak.
There are no comments on this title.