Markanın yol haritası / Feride Bahar Işın, Sema Gümüş.

Yazar:Işın, Feride Bahar
Katkıda bulunan(lar):Gümüş, Sema
Materyal türü: KonuKonuLanguage: Turkish Yayıncı: Ankara: Siyasal Kitabevi, 2019Baskı: 1. baskıTanım: 168 s. : res., grf. ; 24 cmISBN: 9786057877314Konu(lar): Markalaşma | BrandingLOC classification: HF 5415 | I85 2019Özet: Bu kitapta, marka tescili ve korunması için işletme yöneticilerine yol gösterecek ''yapılması ve denetlenmesi gerekenler listesi sunulmuştur.br br Kitabın temel kaygısı işletme yöneticisine resmin bütününü gösterebilmektedir. Eğer işletme yöneticisi, marka tescili ve korunması için tüm yollar ile ihtimalleri bilirse en kısa, kolay, dolambaçsız yolu da kolaylıkla seçebilecektir.br br Marka tescili ve korunması işletmeler için günümzde çok kritik bir hal almıştır. Ancak bu noktada işletme yöneticileri için hangi marka isminin seçileceği, hangi marka vekili ile çalışacağı, bu seçim ile marka patent vekilinin nasıl yönlendirileceği ya da denetleneceği, uluslararası ölçekte hangi marka tescil sisteminin tercih edileceği bir muammadır. İşletmenin, marka tescili ve korunması için destek alacağı marka patent vekilini ne kadar doğru yönlendirirse ve bu sürece ne kadar hakim olursa o derecede, süreç etkin ve etkili biçimde yönetilebilecektir. İşletmeler kıt kaynaklarını etkin ve etkili yürütmek zorundadırlar. Yanlış marka isim seçimi, yanlış marka ve patent vekili tercihi eksik ya da yanlış süreç yönetimi hem markanın tescilini ve korunmasını geciktirir; hem de işletmeye maliyet yükü getirecektir.
Bu kütüphanenin etiketleri: Kütüphanedeki eser adı için etiket yok. Etiket eklemek için oturumu açın.
    Ortalama derecelendirme: 0.0 (0 oy)
Materyal türü Geçerli yer Yer numarası Durum İade tarihi Barkod
Kitap Kitap OSTİM Teknik Üniversitesi Merkez Kütüphane
HF 5415 I85 2019 (Rafa gözat) Kullanılabilir 205514

Bu kitapta, marka tescili ve korunması için işletme yöneticilerine yol gösterecek ''yapılması ve denetlenmesi gerekenler listesi sunulmuştur.br br Kitabın temel kaygısı işletme yöneticisine resmin bütününü gösterebilmektedir. Eğer işletme yöneticisi, marka tescili ve korunması için tüm yollar ile ihtimalleri bilirse en kısa, kolay, dolambaçsız yolu da kolaylıkla seçebilecektir.br br Marka tescili ve korunması işletmeler için günümzde çok kritik bir hal almıştır. Ancak bu noktada işletme yöneticileri için hangi marka isminin seçileceği, hangi marka vekili ile çalışacağı, bu seçim ile marka patent vekilinin nasıl yönlendirileceği ya da denetleneceği, uluslararası ölçekte hangi marka tescil sisteminin tercih edileceği bir muammadır. İşletmenin, marka tescili ve korunması için destek alacağı marka patent vekilini ne kadar doğru yönlendirirse ve bu sürece ne kadar hakim olursa o derecede, süreç etkin ve etkili biçimde yönetilebilecektir. İşletmeler kıt kaynaklarını etkin ve etkili yürütmek zorundadırlar. Yanlış marka isim seçimi, yanlış marka ve patent vekili tercihi eksik ya da yanlış süreç yönetimi hem markanın tescilini ve korunmasını geciktirir; hem de işletmeye maliyet yükü getirecektir.

There are no comments on this title.

yorum yazmak için.

Ziyaretçi Sayısı

Destekleyen Koha