Oyun teorisi ve ortaklaşa rekabet / Adam M. Brandenburger ; Barry J. Nalebuff ; çeviren: Levent Cinemre.

Yazar:Brandenburger, Adam
Katkıda bulunan(lar):Nalebuff, Barry J [yazar] | Cinemre, Levent [çeviren]
Materyal türü: KonuKonuLanguage: Turkish Original language: English Yayıncı: İstanbul : Scala Yayıncılık, 2020Tanım: 296 s. ; 24 cmISBN: 9786059248976Konu(lar): Stratejik planlama | Oyun teorisi | Strategic planningLOC classification: HD 30.28 | B73 2020Özet: Arka kapak: "Büyük bir satış için pazarlık yapıyordum. Alıcı, Ortaklaşa Rekabet kitabını ortaya atarak pazarlığı yumuşatmak istedi. ‘Hayır’ dedim, ‘bazı şeyler pazarlık konusu edilemez!’" Herb Cohen, You Can Negotiate Anything adlı kitabın yazarı"- Ortaklaşa Rekabet, müthiş bir kitap. Aslında biraz karmaşık bir kitap ama asla anlaşılması güç değil. Brandenburger ve Barry Nalebuff’un kitabı, iş hayatında başarı elde etmek için devrimci bir yaklaşım kullanıyor; birbiriyle ilintili, silsile izleyen ve ilgili herkesin kazanmasını sağlayan bir düşünce tarzı. Ortaklaşa Rekabet, Pekala spiritüel ve mali başarının sekizinci kuralı olabilir." Deepak Chopra. Başarının Yedi Spiritüel Kuralı ve The Way of the Wizard kitaplarının yazarı" İş hayatında yöneticiler genellikle ‘rekabeti yok etmek’ isterler. Ancak bu durumda işbirliğinden kaynaklanan çeşitli fırsatları da yok etmiş olabilirler. Ortaklaşa rekabet, iş hayatının iki boyutundan da nasıl yararlanabileceğinizi gösteriyor; pastayı nasıl büyütebileceğinizi ve bu büyük pastadan aldığınız payı nasıl arttırabileceğinizi... Oyun teorisinin iç yüzünü ortaya koyan öyküler, şirketlerin daha kârlı iş stratejileri bulmalarına yardım ediyor." F. William Barnett. Müdür, McKinsey & Co." Ortaklaşa Rekabet, şirket yöneticilerine tam da ihtiyaçları olan şeyi veriyor; en karmaşık durumlarda bile doğru stratejik kararları almalarını sağlayacak bir yöntem. Bu kitaptan azami ölçüde yararlanmayacak çağdaş bir işletme düşünemiyorum." Rebecca Mark. Başkan ve CEO, Enron Development Corporation" Tamamlayıcılar, büyük önemine rağmen, iş hayatının en az değerlendirilmiş kavramlarından biridir. Bu kitap, tamamlayıcıları düşünce sürecimize dahil ederek ciddi bir işlev görüyor." Andrew S. Grove. Başkan ve CEO, Intel.
Materyalin görüntülendiği liste(ler): Yeni Envanter
Bu kütüphanenin etiketleri: Kütüphanedeki eser adı için etiket yok. Etiket eklemek için oturumu açın.
    Ortalama derecelendirme: 0.0 (0 oy)
Materyal türü Geçerli yer Yer numarası Durum İade tarihi Barkod
Kitap Kitap OSTİM Teknik Üniversitesi Merkez Kütüphane
HD 30.28 B73 2020 (Rafa gözat) Kullanılabilir 205597

Arka kapak: "Büyük bir satış için pazarlık yapıyordum. Alıcı,
Ortaklaşa Rekabet kitabını ortaya atarak pazarlığı yumuşatmak
istedi. ‘Hayır’ dedim, ‘bazı şeyler pazarlık konusu edilemez!’"
Herb Cohen, You Can Negotiate Anything adlı kitabın yazarı"- Ortaklaşa
Rekabet, müthiş bir kitap. Aslında biraz karmaşık bir kitap ama asla
anlaşılması güç değil. Brandenburger ve Barry Nalebuff’un kitabı,
iş hayatında başarı elde etmek için devrimci bir yaklaşım
kullanıyor; birbiriyle ilintili, silsile izleyen ve ilgili herkesin
kazanmasını sağlayan bir düşünce tarzı. Ortaklaşa Rekabet, Pekala
spiritüel ve mali başarının sekizinci kuralı olabilir." Deepak Chopra.
Başarının Yedi Spiritüel Kuralı ve The Way of the Wizard
kitaplarının yazarı" İş hayatında yöneticiler genellikle ‘rekabeti
yok etmek’ isterler. Ancak bu durumda işbirliğinden kaynaklanan
çeşitli fırsatları da yok etmiş olabilirler. Ortaklaşa rekabet, iş
hayatının iki boyutundan da nasıl yararlanabileceğinizi gösteriyor;
pastayı nasıl büyütebileceğinizi ve bu büyük pastadan aldığınız
payı nasıl arttırabileceğinizi... Oyun teorisinin iç yüzünü ortaya
koyan öyküler, şirketlerin daha kârlı iş stratejileri bulmalarına
yardım ediyor." F. William Barnett. Müdür, McKinsey & Co." Ortaklaşa
Rekabet, şirket yöneticilerine tam da ihtiyaçları olan şeyi veriyor;
en karmaşık durumlarda bile doğru stratejik kararları almalarını
sağlayacak bir yöntem. Bu kitaptan azami ölçüde yararlanmayacak
çağdaş bir işletme düşünemiyorum." Rebecca Mark. Başkan ve CEO,
Enron Development Corporation" Tamamlayıcılar, büyük önemine rağmen,
iş hayatının en az değerlendirilmiş kavramlarından biridir. Bu kitap,
tamamlayıcıları düşünce sürecimize dahil ederek ciddi bir işlev
görüyor." Andrew S. Grove. Başkan ve CEO, Intel.

There are no comments on this title.

yorum yazmak için.

Ziyaretçi Sayısı

Destekleyen Koha