Materyal türü | Geçerli yer | Yer numarası | Durum | İade tarihi | Barkod |
---|---|---|---|---|---|
![]() |
OSTİM Teknik Üniversitesi Merkez Kütüphane | LC 191 E358 2019 C.1 (Rafa gözat) | Kullanılabilir | 206301 | |
![]() |
OSTİM Teknik Üniversitesi Merkez Kütüphane | LC 191 E358 2019 C.2 (Rafa gözat) | Kullanılabilir | 206302 |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Kullanılabilir kapak resmi yok | Kullanılabilir kapak resmi yok | ||
LC 191 E35 2019 C.1 Eğitim sosyolojisi / | LC 191 E35 2019 C.2 Eğitim sosyolojisi / | LC 191 E35 2019 C.3 Eğitim sosyolojisi / | LC 191 E358 2019 C.1 Eğitim sosyolojisi / | LC 191 E358 2019 C.2 Eğitim sosyolojisi / | LC 191 O86 2020 C.1 Osmanlı'dan Cumhuriyet'e toplum ve eğitim / | LC 191 O86 2020 C.2 Osmanlı'dan Cumhuriyet'e toplum ve eğitim / |
Kaynakçalar bölüm sonlarındadır.
Bu kitap, YÖK’ün 2018 yılında güncellediği öğretmen yetiştirme programında yer alan ders içeriği ve alanda öne çıkan konular göz önünde bulundurularak hazırlanmıştır. Kitapta hem öğretmen adaylarına hem de eğitim sosyolojisine ilgi duyanlara, sosyolojiyle ilgili temel kavramlar, eğitim sosyolojinin anlamı ve işlevi, eğitim sosyolojisindeki yaklaşımlar, eğitim-toplum ilişkisi, toplumsal değişim ve eğitim, ahlaki bir sistem olarak okul, yabancılaşma ve eğitim, küreselleşme ve eğitim, toplumsal tabakalaşma ve eğitim, eğitim sosyolojisinin Türkiye’deki gelişimi konularında temel bilgiler verilmektedir. Kitapta güncel konulara ve örneklere yer verilerek, eğitimin sosyal boyutu ön plan çıkartılmıştır.
There are no comments on this title.