Between Creed, Rhetoric Façade, and Disregard Dissemination and Theorization of Corporate Social Responsibility in Austria

Yazar:Höllerer, Markus A
Materyal türü: KonuKonuYayıncı: Peter Lang AG ; 2012/01/01ISBN: 978-3-63161-968-1Konu(lar): BUSINESS & ECONOMICS / Business Ethics;BUSINESS & ECONOMICS / Leadership;SOCIAL SCIENCE / GeneralÇevrimiçi kaynaklar: Çevrimiçi erişim için tıklayınız
Bu kütüphanenin etiketleri: Kütüphanedeki eser adı için etiket yok. Etiket eklemek için oturumu açın.
    Ortalama derecelendirme: 0.0 (0 oy)
Bu kayda ilişkin materyal yok

22573/ctv9gtq5d

Forschungsergebnisse der Wirtschaftsuniversitaet Wien

There are no comments on this title.

yorum yazmak için.

Ziyaretçi Sayısı

Destekleyen Koha