Electric machinery fundamentals : solutions manual to accompany / Stephen J. Chapman.

Yazar:Chapman, Stephen J
Materyal türü: KonuKonuLanguage: Turkish Yayıncı: New York, NY : McGraw-Hill Higher Education, 1985Tanım: 345 s. : şkl. ; 25 cmISBN: 0070106630Konu(lar): Electric machinery | Elektrik makineleriLOC classification: TK 2000 | .C43 1985
Bu kütüphanenin etiketleri: Kütüphanedeki eser adı için etiket yok. Etiket eklemek için oturumu açın.
    Ortalama derecelendirme: 0.0 (0 oy)
Materyal türü Geçerli yer Yer numarası Durum İade tarihi Barkod
Kitap Kitap OSTİM Teknik Üniversitesi Merkez Kütüphane
TK 2000 .C43 1985 (Rafa gözat) Kullanılabilir 209840

Prof. Dr. Ahmet RUMELİ koleksiyonundandır.

There are no comments on this title.

yorum yazmak için.

Ziyaretçi Sayısı

Destekleyen Koha