Marketing : concepts and strategies / William M. Pride, O.C. Ferrell.

Yazar:Pride, William M
Materyal türü: KonuKonuLanguage: Turkish Yayıncı: Boston : Houghton Mifflin, 2000Tanım: 624 s. : res., hrt.; 28 cmISBN: 0395974844 (Library edition)Konu(lar): Marketing | PazarlamaLOC classification: HF 5415 | .P75 2000
Bu kütüphanenin etiketleri: Kütüphanedeki eser adı için etiket yok. Etiket eklemek için oturumu açın.
    Ortalama derecelendirme: 0.0 (0 oy)
Materyal türü Geçerli yer Yer numarası Durum İade tarihi Barkod
Kitap Kitap OSTİM Teknik Üniversitesi Merkez Kütüphane
HF 5415 .P75 2000 (Rafa gözat) Ödünç verildi 10.04.2024 210066

There are no comments on this title.

yorum yazmak için.

Ziyaretçi Sayısı

Destekleyen Koha