Satış ve pazarlamada müşteri ilişkileri yönetimi / Yavuz Odabaşı.

Yazar:Odabaşı, Yavuz
Materyal türü: KonuKonuLanguage: Turkish Seri kaydı: : 236.Yayıncı: İstanbul : Sistem Yayıncılık, 2004Baskı: 4.basımTanım: 207 s.; 22 cmISBN: 9753221592Diğer başlık: Müşteri ilişkileri yönetimiKonu(lar): Müşteri ilişkileri -- Yönetim | Customer relations -- ManagementLOC classification: HF 5415.5 | O33 2004
İçindekiler:
Müşteri ilişkilerini geliştirme--Müşteri ilişkilerinin yeni boyutları--Müşterilerle iletişim- Müşteri hizmeti.--Müşteri kazanma ve tutma--Müşteri ilişkilerinin ölçülmesi--Örgütsel kültür ve değişim.
Bu kütüphanenin etiketleri: Kütüphanedeki eser adı için etiket yok. Etiket eklemek için oturumu açın.
    Ortalama derecelendirme: 0.0 (0 oy)
Materyal türü Geçerli yer Yer numarası Durum İade tarihi Barkod
Kitap Kitap OSTİM Teknik Üniversitesi Merkez Kütüphane
HF 5415.5 O33 2004 (Rafa gözat) Kullanılabilir 201743

Kaynakça ([203]-207) var.

Müşteri ilişkilerini geliştirme--Müşteri ilişkilerinin yeni boyutları--Müşterilerle iletişim- Müşteri hizmeti.--Müşteri kazanma ve tutma--Müşteri ilişkilerinin ölçülmesi--Örgütsel kültür ve değişim.

There are no comments on this title.

yorum yazmak için.

Ziyaretçi Sayısı

Destekleyen Koha