KOBİ'ler için perakendecilik /
Berna Tarı Kasnakoğlu, Yunus Kalender.
- Ankara : Gazi Kitabevi, 2020.
- 112 s. ; 22 cm
1. Perakendeciliğin Boyutları ve Dijitalleşme -- 2. İyi bir Perakendecinin Özellikleri -- 3. Mağazanın Dış Görünümü Müşteriye Ne Söyler -- 4. Mağaza İçi Yerleşim Planı ve Verimli Hale Getirme -- 5. Mağazada Satışa Yönelik Odak Noktaları Oluşturma -- 6. Kategori ve Ürün Yönetimi -- 7. Stok Yönetimi -- 8. Satış Geliştirme -- 9. Bütçe-ciro, Excel -- 10. Müşteri Profili ve Sinyalleri -- 11. Müşteriyi Karşılama ve İhtiyacı Anlama, Güven Kazanma -- 12. Ürün Bilgisi Neden Önemli -- 13. İlave ve Alternatif Satış -- 14. İtirazlarla Başa Çıkma -- 15. Satış Kapatma ve Uğurlama
9786053449980
BAĞIŞ
Perakende satış--Yönetim Pazarlama Retail trade--Management Perakendecilik--Yönetim Marketing Consumer goods--Marketing Tüketim malları--Pazarlama Tüketici ürünleri--Pazarlama Domestic marketing İç piyasa İç pazar Retail marketing Perakende pazarlama Retail trade--Marketing Perakende satış--Pazarlama Perakende ticaret--Pazarlama Vermarktung