Kasnakoğlu, Berna Tarı

KOBİ'ler için perakendecilik / Berna Tarı Kasnakoğlu, Yunus Kalender. - Ankara : Gazi Kitabevi, 2020. - 112 s. ; 22 cm

1. Perakendeciliğin Boyutları ve Dijitalleşme -- 2. İyi bir Perakendecinin Özellikleri -- 3. Mağazanın Dış Görünümü Müşteriye Ne Söyler -- 4. Mağaza İçi Yerleşim Planı ve Verimli Hale Getirme -- 5. Mağazada Satışa Yönelik Odak Noktaları Oluşturma -- 6. Kategori ve Ürün Yönetimi -- 7. Stok Yönetimi -- 8. Satış Geliştirme -- 9. Bütçe-ciro, Excel -- 10. Müşteri Profili ve Sinyalleri -- 11. Müşteriyi Karşılama ve İhtiyacı Anlama, Güven Kazanma -- 12. Ürün Bilgisi Neden Önemli -- 13. İlave ve Alternatif Satış -- 14. İtirazlarla Başa Çıkma -- 15. Satış Kapatma ve Uğurlama

9786053449980

BAĞIŞ


Perakende satış--Yönetim
Pazarlama
Retail trade--Management
Perakendecilik--Yönetim
Marketing
Consumer goods--Marketing
Tüketim malları--Pazarlama
Tüketici ürünleri--Pazarlama
Domestic marketing
İç piyasa
İç pazar
Retail marketing
Perakende pazarlama
Retail trade--Marketing
Perakende satış--Pazarlama
Perakende ticaret--Pazarlama
Vermarktung

HF 5429 / .K37 2020

Ziyaretçi Sayısı

Destekleyen Koha