KOBİ'ler için perakendecilik / Berna Tarı Kasnakoğlu, Yunus Kalender.

Yazar:Kasnakoğlu, Berna Tarı
Katkıda bulunan(lar):Kalender, Yunus
Materyal türü: KonuKonuLanguage: Turkish Yayıncı: Ankara : Gazi Kitabevi, 2020Tanım: 112 s. ; 22 cmISBN: 9786053449980Konu(lar): Perakende satış -- Yönetim | Pazarlama | Retail trade -- Management | Perakendecilik -- Yönetim | Marketing | Consumer goods -- Marketing | Tüketim malları -- Pazarlama | Tüketici ürünleri -- Pazarlama | Domestic marketing | İç piyasa | İç pazar | Retail marketing | Perakende pazarlama | Retail trade -- Marketing | Perakende satış -- Pazarlama | Perakende ticaret -- Pazarlama | VermarktungLOC classification: HF 5429 | .K37 2020
İçindekiler:
1. Perakendeciliğin Boyutları ve Dijitalleşme -- 2. İyi bir Perakendecinin Özellikleri -- 3. Mağazanın Dış Görünümü Müşteriye Ne Söyler -- 4. Mağaza İçi Yerleşim Planı ve Verimli Hale Getirme -- 5. Mağazada Satışa Yönelik Odak Noktaları Oluşturma -- 6. Kategori ve Ürün Yönetimi -- 7. Stok Yönetimi -- 8. Satış Geliştirme -- 9. Bütçe-ciro, Excel -- 10. Müşteri Profili ve Sinyalleri -- 11. Müşteriyi Karşılama ve İhtiyacı Anlama, Güven Kazanma -- 12. Ürün Bilgisi Neden Önemli -- 13. İlave ve Alternatif Satış -- 14. İtirazlarla Başa Çıkma -- 15. Satış Kapatma ve Uğurlama
Bu kütüphanenin etiketleri: Kütüphanedeki eser adı için etiket yok. Etiket eklemek için oturumu açın.
    Ortalama derecelendirme: 0.0 (0 oy)
Materyal türü Geçerli yer Yer numarası Durum İade tarihi Barkod
Kitap Kitap OSTİM Teknik Üniversitesi Merkez Kütüphane
HF 5429 .K37 2020 C.2 (Rafa gözat) Kullanılabilir 208574

1. Perakendeciliğin Boyutları ve Dijitalleşme -- 2. İyi bir Perakendecinin Özellikleri -- 3. Mağazanın Dış Görünümü Müşteriye Ne Söyler -- 4. Mağaza İçi Yerleşim Planı ve Verimli Hale Getirme -- 5. Mağazada Satışa Yönelik Odak Noktaları Oluşturma -- 6. Kategori ve Ürün Yönetimi -- 7. Stok Yönetimi -- 8. Satış Geliştirme -- 9. Bütçe-ciro, Excel -- 10. Müşteri Profili ve Sinyalleri -- 11. Müşteriyi Karşılama ve İhtiyacı Anlama, Güven Kazanma -- 12. Ürün Bilgisi Neden Önemli -- 13. İlave ve Alternatif Satış -- 14. İtirazlarla Başa Çıkma -- 15. Satış Kapatma ve Uğurlama

There are no comments on this title.

yorum yazmak için.

Ziyaretçi Sayısı

Destekleyen Koha