Empire of Direct Mail (Kayıt no. 38744)

000 -BAŞLIK
Sabit Uzunluktaki Kontrol Alanı 01342nam a2200229Ia 4500
008 - SABİT UZUNLUKTAKİ VERİ ÖGELERİ - GENEL BİLGİ
Sabit Alan 220826s9999 xx 000 0 und d
020 ## - ISBN - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Isbn 978-0-70063-341-8
020 ## - ISBN - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
-- 978-0-70063-342-5
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI
Özgün Kataloglama Kurumu English
050 ## - SINIFLAMA ve YER NUMARASI
Sınıflama Numarası JF2112.A4 M66 2022
100 ## - KİŞİ ADI
Yazar Adı (Kişi adı) Moriyama, Takahito
245 #0 - ESER ADI BİLDİRİMİ
Başlık Empire of Direct Mail
245 #0 - ESER ADI BİLDİRİMİ
Alt Eseradı vb. How Conservative Marketing Persuaded Voters and Transformed the Grassroots
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB.
Yayınevi University Press of Kansas
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB.
Yayın Tarihi 2022/01/01
500 ## - GENEL NOT
Genel Not 22573/ctv2n38n3p
500 ## - GENEL NOT
Genel Not Default Book Series
650 ## - KONU BAŞLIĞI EK GİRİŞ - KONU TERİMİ
Konusal terim veya coğrafi ad POLITICAL SCIENCE / Political Process / Elections;POLITICAL SCIENCE / Political Ideologies / Conservatism & Liberalism;POLITICAL SCIENCE / Political Process / Media & Internet
650 ## - KONU BAŞLIĞI EK GİRİŞ - KONU TERİMİ
Konusal terim veya coğrafi ad Viguerie, Richard A.; Republican Party (U.S.:1854–) -- History; Advertising, Political -- United States -- History -- 20th century; Advertising, Direct-mail -- United States -- History -- 20th century; Direct-mail fund raising -- United States -- History -- 20th century; Campaign literature -- United States -- History -- 20th century; Conservatism -- United States -- History -- 20th century; Political consultants -- United States; United States -- Politics and government -- 1945–1989
856 ## - ELEKTRONİK YER ve ERİŞİM
Kaynak Tanımlayıcı (URL) <a href="https://www.jstor.org/stable/10.2307/j.ctv2n4w5r7">https://www.jstor.org/stable/10.2307/j.ctv2n4w5r7</a>
907 ## - LOCAL DATA ELEMENT G, LDG (RLIN)
a 10.2307/j.ctv2n4w5r7

Kullanılabilir materyal yok.

Ziyaretçi Sayısı

Destekleyen Koha