000 -BAŞLIK | |
---|---|
Sabit Uzunluktaki Kontrol Alanı | 00752nam a2200205Ia 4500 |
008 - SABİT UZUNLUKTAKİ VERİ ÖGELERİ - GENEL BİLGİ | |
Sabit Alan | 220826s9999 xx 000 0 und d |
020 ## - ISBN - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
-- | 978-0-83308-301-2 |
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI | |
Özgün Kataloglama Kurumu | English |
100 ## - KİŞİ ADI | |
Yazar Adı (Kişi adı) | Faxon-Mills, Susannah ; Stecher, Brian M. ; Hamilton, Laura S. ; Rudnick, Mollie |
245 #0 - ESER ADI BİLDİRİMİ | |
Başlık | New Assessments, Better Instruction? |
245 #0 - ESER ADI BİLDİRİMİ | |
Alt Eseradı vb. | Designing Assessment Systems to Promote Instructional Improvement |
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB. | |
Yayınevi | RAND Corporation |
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB. | |
Yayın Tarihi | 2013/01/01 |
500 ## - GENEL NOT | |
Genel Not | 22573/ctt4cxf8b |
500 ## - GENEL NOT | |
Genel Not | Default Book Series |
650 ## - KONU BAŞLIĞI EK GİRİŞ - KONU TERİMİ | |
Konusal terim veya coğrafi ad | EDUCATION / Educational Policy & Reform / General |
856 ## - ELEKTRONİK YER ve ERİŞİM | |
Kaynak Tanımlayıcı (URL) | <a href="https://www.jstor.org/stable/10.7249/j.ctt5hhtkh">https://www.jstor.org/stable/10.7249/j.ctt5hhtkh</a> |
907 ## - LOCAL DATA ELEMENT G, LDG (RLIN) | |
a | 10.7249/j.ctt5hhtkh |
910 ## - YEREL BİLGİ | |
Yerel Bilgi | Books at JSTOR Education 2013-2014 (Set 1) |
Kullanılabilir materyal yok.