Materyal türü | Geçerli yer | Yer numarası | Durum | İade tarihi | Barkod |
---|---|---|---|---|---|
![]() |
OSTİM Teknik Üniversitesi Merkez Kütüphane | LB 1025.3 G65 2019 C.2 (Rafa gözat) | Kullanılabilir | 206268 | |
![]() |
OSTİM Teknik Üniversitesi Merkez Kütüphane | LB 1025.3 G65 2019 C.1 (Rafa gözat) | Kullanılabilir | 204058 |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Kullanılabilir kapak resmi yok | Kullanılabilir kapak resmi yok |
![]() |
||
LB 1025.2 T49 2019 C.1 Eğitim felsefesi : temeller, ekoller ve kavramlar | LB 1025.2 T49 2019 C.2 Eğitim felsefesi : temeller, ekoller ve kavramlar | LB 1025.3 G65 2019 C.1 Öğretim ilke ve yöntemleri / | LB 1025.3 G65 2019 C.2 Öğretim ilke ve yöntemleri / | LB 1027 G66 2020 C.1 Öğretim ilke ve yöntemleri | LB 1027 G66 2020 C.2 Öğretim ilke ve yöntemleri | LB 1027 O37 2019 C.1 Öğretim ilke ve yöntemleri / |
Kaynakça: s. 295-298.
Bu kitapta öğrenmeyi kolaylaştıracak teknikler yer almaktadır. Kitap, sekiz bölümden oluşmaktadır. Birinci bölümde eğitim ile ilgili temel kavramlar, ikinci bölümde öğretimde planlama, üçüncü bölümde öğretim strateji ve modelleri, dördüncü bölümde öğretim yöntem ve teknikleri, beşinci bölümde düşünme becerileri, altıncı bölümde öğretim araç ve gereçlerinin seçimi ve hazırlanması, yedinci bölümde etkili iletişim becerileri, sekizinci bölümde meslek ve öğretmenlik konuları yer almaktadır. Kitapta özellikle öğretmen adaylarının 'KPSS ' deki ihtiyaçlarını karşılamaya yönelik 25 öğretim model ve yaklaşımı, 3 öğretim stratejisi, 6 öğretim yöntemi, 157 öğretim tekniği ve 15 düşünce becerisine yer verilmiştir. öğretim teknikleri; bireysel ve grupla öğretim tekniği olarak ayrılmamış, alfabetik sıraya göre sıralanmıştır. Kitap, 27 yıllık üniversite öğretim elemanlığım ve 'KPSS 'deki 10 yıllık kişisel deneyimlerimden yola çıkılarak 2 yıllık bir süre içinde basıma hazırlanmıştır. Kitabın hazırlanma sürecinde her zaman sabırla bana desteğini sunan sevgili eşim Fatoş 'a ve kızım özge ile oğlum Arda 'ya teşekkür ederim.
There are no comments on this title.