Materyal türü | Geçerli yer | Yer numarası | Durum | İade tarihi | Barkod |
---|---|---|---|---|---|
![]() |
OSTİM Teknik Üniversitesi Merkez Kütüphane | LB 1585 F46 2019 C.1 (Rafa gözat) | Kullanılabilir | 206276 | |
![]() |
OSTİM Teknik Üniversitesi Merkez Kütüphane | LB 1585 F46 2019 C.2 (Rafa gözat) | Kullanılabilir | 206277 |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||
LB 1577.T8 T87 2019 Türkçe öğrenme ve öğretim yaklaşımları / | LB 1584.5 .T9 I53 2021 C.1 Sosyal bilgiler eğitimine giriş : kavramlar, yaklaşımlar, etkinlikler / | LB 1584.5 .T9 I53 2021 C.2 Sosyal bilgiler eğitimine giriş : kavramlar, yaklaşımlar, etkinlikler / | LB 1585 F46 2019 C.1 Fen öğrenme ve öğretim yaklaşımları / | LB 1585 F46 2019 C.2 Fen öğrenme ve öğretim yaklaşımları / | LB 1590.3 .G85 2020 Bilgi işlemsel düşünme becerisinin disiplinlerarası yaklaşım ile öğretimi : etkinlik kitabı 1-2-3-4. seviye / | LB 1590.3 .G853 2020 Bilgi işlemsel düşünme becerisinin disiplinlerarası yaklaşım ile öğretimi / |
Kaynakçalar bölüm sonlarındadır.
Fen bilimleri eğitiminin temel amacı, araştırma-sorgulama, eleştirel düşünme, problem çözme ve karar verme becerileri gelişmiş, çevre ve dünya hakkındaki merak duygusunu hayat boyu sürdürebilen bilimsel okuryazar bireyler yetiştirmektir. Bilimsel okuryazar bireyler, bilimin ve bilimsel bilginin doğasını, temel fen kavramlarını, ilke, yasa ve kuramlarını anlayarak uygun şekillerde kullanırlar. Ayrıca bilgiye ulaşmada ve kullanmada, problemleri çözmede, fen bilimleri ile ilgili sorunlar hakkında olası riskleri, yararları ve eldeki seçenekleri dikkate alarak karar vermede ve yeni bilgi üretmede daha etkin bireylerdir. Bu amaca hizmet için hazırlanan Fen Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları kitabı, öğretmen ve öğretmen adaylarına fen bilimleri alanındaki temel kavramlar hakkında teorik bilgilerin yanında sınıf içi uygulama örnekleri de sunmaktadır. Bu kitap, zengin içeriği ile fen bilimleri öğretmenleri, öğretmen adayları ve fen bilimleri alanında çalışan akademisyenlerin ilgisini çekecektir.
There are no comments on this title.